Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie zatrudni Kierownika Zespołu Rehabilitacji Ambulatoryjnej
Wymagania niezbędne: – wyższe wykształcenie medyczne i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny, staż pracy w zawodzie 5 lat; lub – wyższe wykształcenie medyczne i specjalizacja I stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny, staż pracy lub – tytuł magistra na innym kierunku medycznym, staż w pracy w zawodzie 7 lat. Wymagania dodatkowe: – doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Charakterystyka pracy: Organizacja pracy w kierowanej komórce w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy. Przydzielanie zadań pracy pracownikom zgodnie z ich kompetencjami. Egzekwowanie od podległych pracowników ciągłej, kompleksowej i należytej pracy. Nadzór nad realizacją zadań pracowników i ocena wyników pracy. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz wymagany staż pracy należy przesłać na adres: kancelaria@zozstargard.pl Oferujemy: – zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt. kontakt: Kancelaria tel: 91-578-92-01, e-mail: kancelaria@zozstargard.pl |
Ostatnia aktualizacja: 13 listopada 2020, 11:33:13, przez Administrator